Tuesday, January 4, 2011

Kõik hääd mõtted tuleb teoks teha. Õues talv, mis meenutab lapsepõlve. Noorena kandsin ka hüvasti nooruseid ja nii soe oli lumes liikuda. Tegin endale vildid - viltisin, nii et käed surisesid aga valmis said. Ainus mure on kalosside leidmisega, mis minulegi jalga mahuks. Pildil olevad kalossid on liiga väiksed minu suurele jalale.
Proovisõit on lumes tehtud ja soojemaid jalavarje annab otsida. Kümne aastane tütargi arvas, et nii lahe oleks isegi käija nendega. Teistel ju pole selliseid!



2 comments:

  1. Tere.
    tahaksin teada et kas oleks ka omale võimalik saada ilusaid vilte. ammu olen mõelnud, et tahaks omale aga mitte musti vaid mõned ilusat värvi.

    ReplyDelete
  2. Tere,
    vabandust, et enne vastanud pole kuna muud kohustused võtavad aja. Kui on jätkuv huvi, siis oleksin heameelega nõus aitama.Sel juhul pean teadma jala suurust ja värvust ning ma pean olema 100% kindel, et te neid jalavarje ikka soovite, sest muidu on minu vaev asjata. Teen kõik töö käsitsi - ei kasuta pesumasinat abivahendina! Mina ise pesitsen Pärnumaal. Terv,Pille!

    ReplyDelete